Partnerství se společností Foursquare zřejmě přinese své první ovoce. Již brzy se totiž dočkáme zcela nové aplikace Accuweather pro iOS. Jak už název napovídá, jde o předpověď počasí, ovšem ne jen tak o nějaké. Hlavní výhodou aplikace Accuweather je, že doporučuje lokální místa k návštěvě, a to na základě předpovědi počasí.
Accuweather bude fungovat skvěle
Ve své podstatě půjde o to, že tato funkce bude schopna navrhovat místa, která budou v blízkosti uživatele. Návrhy budou vycházet z lokálního počasí. Pokud tedy zrovna bude slunečné počasí, aplikace vám doporučí takové či jiné místo.
Chcete se vyhnout deště, a i přesto si užít krásné chvíle? A co takhle zkusit nejlépe hodnocenou kavárnu hned vedle hotelu. Přesně takhle nějak bude aplikace v praxi fungovat. Aplikace vám zkrátka a jasně řekne, že za rohem se nachází pláž či veřejný bazén. To vše jen díky Foursquare SDK.
Samozřejmě hlavní zisky aplikace budou vycházet z cílené reklamy. Pro příklad nemusíme chodit daleko. Řetězec rychlého občerstvení s novou řadou salátů může oslovit lidi, kteří často navštěvují tělocvičny, turistické stezky nebo obchody s organickými produkty.
Naopak třeba automobilové značky vyrábějící SUV mohou oslovit lidi na základě toho, zda navštěvují obchody pro děti, školy a prodejny hraček. Přestože veškeré návrhy vycházejí hlavně z vaší polohové historie, Foursquare prohlásil, že veškerá data jsou anonymní.
Zdroj: 9to5mac.com