Dotekomanie.cz

Samsung je nejhodnotnější značkou na domácí půdě

Nová statistika vydaná firmou Brand Finance se zaměřila na 50 nejhodnotnějších značek v Jižní Koreji, odkud pochází nemálo úspěšných společností. Při sestavování žebříčků nehrála hlavní roli pouze finanční stránka, ale analytici také brali v potaz například marketingové investice, preference mezi zákazníky nebo výši marží. Největšího úspěchu se pyšní zástupci z oboru spotřební elektroniky nebo automobilového průmyslu.

První místo bezpochyby zabírá Samsung s vyčíslenou hodnotou 51,4 miliardy dolarů, což je neuvěřitelný pětinásobek hodnoty druhé společnosti Hyundai Motors s 8,8 miliardami dolarů. Její hodnota za poslední rok vstoupla o 4 %. Třetí bronzovou pozici zabral mobilní operátor SK Telecom (5,2 miliard dolarů). Ze známých firem patří páté místo LG Electronics (5 miliard dolarů) nebo šestou příčku zaujala automobilka Kia Motors (4,9 miliard dolarů).

Dále společnost LG Display skončila třeba až na 24. místě. Naopak Samsung Fire & Marine v letošním roce je druhou nejrychleji rostoucí značkou v Jižní Koreji, která si dokázala udržet vysoké tempo z roku 2016. To jednoznačně dokazuje nárůst 42 % na aktuální hodnotu 2,7 miliardy dolarů. V příštích pěti letech očekávají další upevňování pozici napříč všemi divizemi pod kontrolou Samsungu.

Zdroj: brandfinance.com

Exit mobile version