Asi největší slabinou Obchodu Play je způsob hodnocení titulů uživateli. Například recenze s jednou hvězdičkou se nerovná recenzi s pěti hvězdičkami. Aby došlo k vyrovnání, musí aplikace nebo hra získat několik nejvyšších hodnocení. O to větší problém je, pokud si chcete vybírat hru na základě recenzí, které jsou mnohdy nevyrovnané a zcela zcestné.
I z tohoto důvodu si Obchod Play pohrává s novým typem hodnocení her. Respektive se upravuje i samotné udělování hvězdiček. Místo toho, aby se uživatel „vykecával“ v textu, jednoduše ohodnotí jednotlivé aspekty hry. Uděluje tak hodnocení sekcím jako celková obliba hry, ovládání, hratelnost a grafika.
Rozhodně se jedná o lepší způsob než textová podoba. Google tak jednoduše dostane přesnější informace a nemusí získávat cenná data z uživatelských recenzí. Zatím se tato novinka objevila jen u některých uživatelů a nevíme, kdy dojde k plošnému nasazení.
Zdroj: androidpolice.com