Současný trh smartphonů je nemilosrdný vůči společnostem, které nepřicházejí s inovacemi a nepřizpůsobují se aktuálním požadavkům. Na druhou stranu je vždy dobré vidět, když se výrobce pokusí o něco nového. Bohužel v případě LG bylo riskování až příliš velké. Chtěli nabídnout světu nový typ smartphonu s moduly, ale nepodařilo se.
Jednak LG G5 není po konstrukční stránce zcela dokonalé zařízení a samotné moduly nejsou nejlevnější. Navíc je jich málo, přičemž jejich dostupnost není v plné míře na všech trzích. Připočteme-li silnou konkurenci, dostaneme se ke slabým prodejům. Toho si lze všimnout i u nás. Od uvedení LG G5 se cena propadla za 3 měsíce o 8 tisíc korun.
Zdroj: Heureka.cz
Bez jakýchkoliv marketingovým kliček LG přiznává slabé prodeje modelu G5, což má své následky. Dochází ke změně vedení a restrukturalizaci, která by měla přinést větší dohled nad novými modely. Konkrétně došlo k vytvoření programu PMO (program management office), jenž povede Oh Hyung-hoon, bývalý ředitel výzkumu.
PMO bude dohlížet na vývoj, marketing, výrobu a prodeje nadcházejících zařízení s možností zasáhnout a upravit strategie. V podstatě by se neměla opakovat situace s LG G5.
LG až příliš riskovalo. Spíše mělo zvolit za hlavní top model na tento rok smartphone LG V10 a modulární mobil G5 se měl maximálně nechat jako pokus pro několik trhů. Zatím to vypadá, že LG G6 bude zcela odlišné zařízení a výrobce se pravděpodobně vrátí k méně experimentálnímu konceptu.
Zdroj: androidpolice.com