Není to tak dávno, co jsme se dozvěděli, že HTC nasazuje do své aplikace Blinkfeed propagační příspěvky. Nyní se zdá, že na podobnou taktiku přistupuje i Samsung, ovšem poněkud ráznějším způsobem. Jedná se konkrétně o notifikace s reklamou, jež se z ničeho nic objevily v telefonech některých uživatelů.
Na jednu stranu již není problém snést otravné reklamy v aplikacích, které jsou zdarma. Pokud poté uživatel uzná za vhodné, může si mnohdy koupit plnou verzi a tím ukončit zobrazování těchto reklam. Nicméně zde vyvstává otázka, proč by se mně, jakožto obyčejnému uživateli, měly zobrazovat reklamy v notifikacích mého vlastního zařízení, za nějž jsem zaplatil.
Zatím se tento jev objevuje jen zřídka a mnoho uživatelů to možná ani nemusí vnímat. Na snímcích výše si můžete všimnout dvou reklam. Jedna z nich je však zaměřena i na produkt samotného výrobce. Z mého pohledu si společnost uvědomuje, že její kroky nevedou k takovému zisku, který je třeba, a snaží se to kompenzovat, kde jen to jde. Avšak nejsem si jist, zda tento krok je správný a povede k vytouženým výsledkům.
Zdroje: androidspin.com, androidpolice.com