Dotekomanie.cz

Honor – nová strategie pomohla

Výrobce Huawei představil v roce 2011 první zařízení z nové řady Honor. V dalších dvou letech byly vydány další modely, ale následně došlo k obratu. Huawei se nechalo inspirovat jinými společnostmi, které nasadily novou strategii založenou čistě na online reklamě a prodeji. Příkladem může být Xiaomi, kde evidujeme značný růst na trhu.

Nová strategie společnosti Huawei přinesla samostatnou značku Honor, která vychází ze zmíněné řady. Smartphony Honor se vyznačují dobrým poměrem cena/výkon, přičemž prodej a reklama jsou řešeny převážně přes internet. Tímto se Huawei snaží napodobit úspěchy jiných výrobců.

Jeff Liu, prezident značky Honor, dodává, že nová strategie zaměřená na e-komerci a redukci běžných distribučních kanálů přinesla snížení nákladů na smartphone až o 30 %. Díky snížení ceny došlo k nárůstu prodeje zařízení Honor, a to o nemalé číslo. Letos se prodalo 20 miliónů zařízení, což je o 19 miliónů více než před rokem.

Je zjevné, že nastavená strategie je úspěšná a Huawei v ní bude pokračovat. V současnosti můžeme najít na trhu několik zajímavých zařízení – Honor 3cHonor 6Honor 6 Plus. Dalším modelem je například Honor 4X.

Je zjevné, že nově nastavený styl prodeje je úspěšný. Toho si všimlo i Lenovo, které se pokusí o podobnou strategii. Uvidíme, jestli se podaří těmto výrobců zopakovat úspěchy Xiaomi.

Zdroj: reuters.com

Exit mobile version