Dotekomanie.cz

HTC si věří, chce ovládnout 15 % mobilního trhu

Současnou jedničkou na mobilním trhu je jednoznačně Samsung, přičemž můžeme sledovat, že největší společnosti minulosti mají v tuto chvíli dosti velké finanční problémy. Některé vsázejí na kompletní reorganizaci fungování, přičemž se snaží oslovit zákazníky novými modely, které nabízejí více funkcí a lepší dílenské zpracování. HTC je jedním takovým výrobce a v tomto týdnu jsme se dozvěděli, že připravuje novou marketingovou strategii.

Peter Chou, CEO HTC, promluvil na schůzi akcionářů a jednoznačně jim řekl, že firma ještě nepředstavila všechna esa v rukávu. Všechny ubezpečil, že rok 2013 se stal významným hlavně v tom ohledu, že byla představena nová řada smartphonů a rozhodně se mají zákazníci na co těšit. Přiznal, že v minulém roce HTC obsadilo jen 4 % trhu, ale plány jsou jasně stanoveny tak, aby se jim podařilo dosáhnout na 10 až 15 % světového trhu s mobily. Dokonce na některých trzích chtějí pokořit hranici 30 %. Akcionářům dokonce řekl následující:

„Give us some time and we will stage a comeback.“

„Dejte nám trochu času a my se vrátíme na scénu.“

Tímto také jednoznačně řekl, že se nehodlá vzdát svého postu a celou firmu vrátí na výslunní. Bohužel podobná slova slyšíme poměrně často, jelikož v minulosti došlo k několika změnám v samotné strategii a zatím to nijak nepomohlo – až tedy do představení modelu One. Právě ten se těší oblibě a pokud si dokáží udržet rostoucí tendenci, je tu šance na úspěch. Nyní ale bude muset HTC dokázat, že se nejednalo o výjimku. Možná trochu prestiže přinese i model HTC One Google Edition, ale moc si od této varianty slibovat nemohou, jelikož její prodej bude omezený. Je těžké v tuto chvíli říci, jestli má tchajvanský výrobce šanci na obsazení 10 % trhu. Největším rivalem je sice Samsung, ale ani čínské společnosti nelze podceňovat, jelikož čím dál častěji nabízejí levné ale dobré smartphony.

Zdroj: focustaiwan.tw

Exit mobile version