Dotekomanie.cz

HTC mění marketing, zbavuje se sloganu Quietly Brilliant

O kvalitě produktů společnosti HTC se nemusíme bavit. Mohu říci, že patří svou kvalitou mezi top výrobce. Bohužel v oblasti marketingu je výrobce slabší. Již jsme uvedli statistiku, že v roce 2012 došlo ke krácení financích plynoucích do reklamy.

Nyní se snaží opět změnit svou strategii, ale tentokrát přišlo i na změny, kterých si všimne nejeden zákazník. HTC se proslavilo heslem „Quietly Brilliant“, které jsme mohli vidět společně s logem na všech výrobcích nebo v reklamách. Nyní je čas se starého mota zbavit. Benjamin Ho (CMO) se vyjádřil pro The Wall Street Journal následovně:

Máme spoustu inovací, ale nebyli jsme dostatečně slyšet

Možná se jedná o vytouženou změnu v marketingu, která celé firmě chybí. Prozatím se  HTC nedá srovnávat se svými úhlavními rivaly, kterými jsou Samsung a Apple. Každý z nich má rozdílný marketing, ale jednoznačně převyšují HTC. Zatím se sice jedná jen o kosmetickou změnu, ale můžeme jen doufat, že zvolí agresivnější styl propagace, která dá společnosti nový vítr do plachet.

Snad tentokrát neudělají na Tchaj-wanu chybu a pustí se s vervou do tvoření nového jména celé společnosti. Finanční výsledky nejsou nejlepší, a pokud by se proměna nepovedla, tak se můžeme pomalu připravovat na razantnější škrty, které by v důsledku mohly vést k zániku HTC.

Zdroj: blogs.wsj.com

Exit mobile version