Dotekomanie.cz

Změny ve vedení HTC mají vzkřísit tuto značku

Společnost HTC patřila mezi světové lídry v oblasti mobilních telefonů a do určité míry mezi ně patří i do dnes. Stále se můžeme setkat s neobyčejnými smartphony, které umí zaujmout nejen výbavou, ale také designem. Bohužel si zákazníci nejvíce stěžují na pokulhávající podporu a neustálé představování nových modelů.

Můžeme si připomenout chvíli, kdy tento výrobce představil rodinu smartphonů One. V té době tvrdil, že se zaměří na menší počet modelů a zlepší výrazně své působení. Bohužel mu to dlouho nevydrželo a během několika měsíců se vrátil k představování jednoho kousku za druhým. Jako příklad mohu uvést mobil HTC J Butterfly nebo DNA nebo DLX. Ve skutečnosti se jedná o jeden model, ale je představován pod různými názvy po celém světě. Netuším, jestli je to nejlepší strategie, ale vytváří to menší zmatek v portfóliu. Nyní by se vše mohlo změnit, jelikož dochází k výraznější změně na pozici CMO (Chief Marketing Officer).

Doposud oddělení vedl John Wang a tak trochu mu můžeme připisovat zásluhy za dosavadní pohled na HTC. Marketing je asi tou nejdůležitější zbraní každého výrobce, a pokud v této oblasti pokulhává, tak se to může odrazit na prodejnosti bez ohledu na to, jestli jsou mobily skvělé, nebo jen průměrné. Nyní do pozice CMO nastupuje Benjamin Ho, o kterém se toho moc neví, ale například se staral o marketing u tchajvanského operátora FarEasTone.

Nejedná se jen o změnu jednoho člověka. Podle interních informací startuje také takzvaný Marketing 2.0, který by měl oprášit celou značku HTC. Bohužel je tu nemilá zpráva anebo spíše situace kolem financí. Zisk tohoto výrobce se neustále zmenšuje, a tak se dá počítat s tím, že na marketing se nedostane tolik prostředků. Benjamin bude mít těžké postavení, jelikož bude muset dokázat více se stejnými financemi. Prozatím asi nemusíme očekávat nějaké razantní změny, ale snad HTC zapracuje na celé strategii. Jak vnímáte tohoto výrobce?

Zdroj: thenextweb.com

Exit mobile version