Siri, označovaná za osobní asistentku každého iPhonu 4S, od společnosti Apple, která vám pomůže pomocí hlasového příkazu vyřešit nespočet různých druhů úkolu, jako například poslat e-mail, vytvořit událost v kalendáři či nastavit budík, se na mobilním trhu podle nového spotřebitelského průzkumu neuchytila, jak si Apple na začátku představoval.
Z výsledku průzkumu vzešlo, že virtuální asistentka není maximálně využívána a stále nejoblíbenější je tak telefonování a zasílaní klasických textových zpráv. Ohromných 87 % majitelů iPhonu 4S využije pouze jednu funkci za měsíc a nejen to.
- 30 % uživatelů nikdy neodeslalo e-mail
- 32 % uživatelů nikdy nepřikázalo spustit hudební přehrávač
- 35 % uživatelů nikdy nenaplánovalo setkání v kalendáři
- 55 % uživatelů je celkově spokojeno s virtuální asistentkou Siri
- 9 % uživatelů je celkově nespokojeno s virtuální asistentkou Siri
- Zbylých 36 % uživatelů je někde mezi
Podle mého názoru hlasová asistentka Siri zůstane nadále populární u drtivě většiny uživatelů posledního iPhonu 4S, i když jak plyne z výsledku, tak s jejím minimálním využitím. Zbývá tedy jediná možná varianta – bude nadále používána jako prostředek, s nímž se budou lidé předvádět před svými přáteli či na ní pouze pro zábavu vyzkouší všemožné otázky.
Zdroj: Parksassociates.com