Dotekomanie.cz

Youtube už testuje až 11 nepřeskočitelných reklam před začátkem videa [aktualizováno]

Youtube 5254x2949x

Zdroj: Dotekománie

Aktualizováno 16. 9.

Muset vydržet 5 reklam, které nejdou přeskočit, abyste se mohli podívat na video na Youtube, může být otravné. Jak se ale ukazuje, Youtube testuje až 11 reklam za sebou bez možnosti přeskočení. Abychom byli konkrétní, tak lze se zbavit reklam kompletně, ale pokud si platíte Youtube Premium. Je otázkou, jestli takové množství neodradí diváky, případně nezačnou používat jinou službu. Možná se ale jedná o cíl společnosti a chtějí tak uživatele donutit k předplatnému.

Zdroj: Sean Taylor (se souhlasem)

Původní článek 13. 9.

Mnohé služby na internetu se zdají být zdarma, ale ve skutečnosti mnohdy platíme buď svými osobními informacemi nebo jednoduchým zhlédnutím reklam. To je i případ služby Youtube, která takové prostředky investuje do tvůrců. technologií, provozu a samozřejmě je nutné myslet i na akcionáře. S jednou změnou ale asi nebudou spokojeni uživatelé, kteří si neplatí Youtube Premium.

Více reklam

Youtube zkouší nejrůznější způsoby integrace reklam a reklamních sdělení. Dokonce v některých případech se nabízí i pokročilejší nástroje, ale nejvíce reklam je v podobě videí před začátkem obsahu, případně během přehrávání. Do této chvíle jste mohli vidět i dvě reklamy za sebou, ale testuje se větší množství.

Někteří uživatelé zaznamenali, že před začátkem videa došlo ke spuštění 5 nepřeskočitelných reklam. Jinak řečeno, všech pět musí divák vydržet, aby se dostal ke svému obsahu. Naštěstí jsou zde určité podmínky, abyste dostali takovou dávku reklamních sdělení. Všechny mají maximální délku 6 sekund, takže v součtu se dostáváme na hodnotu 30 sekund.

Zdroj: Youtube

Vzhledem k tomu, že delší reklamy jde po třeba 5 sekundách přeskočit, v tomto novém formátu dostane divák plnou dávku. Mnozí budou asi namítat, ale je zde jednoduchá cesta ven. Youtube možná bere změnu strategie u reklam také jako možnost přilákání většího množství uživatelů k placenému členství, kde nejsou absolutně žádné reklamy. Zatím ale probíhá testování a není jasné, kdy novinku rozšíří mezi všechny uživatele.

Zdroje: gizmochina.com, twitter.com, androidpolice.com

Exit mobile version