Fotka od Gabrielle Henderson z Unsplash
Domů » Články »
Instagram zavedl novinku, která nabízí chronologické řazení příspěvků, což asi ocení nejeden uživatel. Společnost pokračuje ve vylepšování funkcí a nyní zavádí jednu možnost v rámci tzv. tagování příspěvků.
Instagram zavádí chronologické zobrazení příspěvků
Produkty na Instagramu
Už nějakou dobu mohou uživatelé s ověřeným profily označovat produkty ve svých příspěvcích, což jim napomáhá ve výdělku. Instagram se ale rozhodl, že tuto funkci rozšíří i mezi běžné uživatele. Je nutné hned podotknout, že toto rozšíření se týká zatím jen uživatelů v USA, ale plánuje se zavedení i v dalších zemích.
Funkce pracuje poměrně jednoduše. Při vytváření příspěvku první uživatel označí společnost a následně může přidat její produkty pomocí tagů přímo do příspěvku. Aplikace se snaží nabídnout produkty, ale je zde i možnost procházení všeho, co je u konkrétní firmy dostupné.
Společnost si tak slibuje větší zapojení uživatelů. Je ale evidentní, že se jedná o marketingový nástroj, který napomůže k většímu výdělku samotné sociální sítě. Zatím ale nemáme informace o tom, kdy dojde k rozšíření mimo území USA.
Zdroje: techcrunch.com, theverge.com
Domů » Články »
Komentáře