Dotekomanie.cz

Instagram a TikTok přináší živý výběr financí

Instagram

Zdroj: Dotekomanie.cz

Pro neziskové organizace nyní bude trochu snazší získávat peníze prostřednictvím sociálních médií. Instagram totiž spustil funkci „live fundraisers“, jejichž cílem je pomoci lidem vybírat finance pro vybrané neziskové organizace při hostování streamů na Instagram Live. Dárci pak dostanou několik výhod, včetně nálepky „I donated“.

Instagram a TikTok jsou na podobné vlně

V současné době je Instagram omezující v tom, že umožňuje vybírat finance jen registrovaným neziskovým organizacím. Nově ale společnost povoluje přístup dalším podnikům, a dokonce i jednotlivcům, kteří funkci mohou využívat. Na podobném principu nyní bude pracovat také TikTok. Ten bude také nabízet samolepky, které lze vložit přímo do videí a TikTok LIVE. 

Zdroj: AndroidCentral

Doba koronavirová nám ukázala, jak nás mohou technologie ovlivnit nejen z dobrého, ale i špatného pohledu. Nejprve tu máme média, která nás denně masírují novinkami ohledně COVID-19 a šíří se FakeNews. Na straně druhé tu máme technologie, díky kterým je lidstvo schopno rychleji reagovat a pomáhat druhým. 

Instagram brzy podá pomocnou ruku podnikům

Sociální síť Instagram také velmi brzy umožní podnikatelům a autorským účtům zveřejňovat na svém Stories a profilech nové nálepky. Ty v praxi budou mít jediný cíl – nasměrovat uživatele na webové stránky. Nové nálepky jsou speciálně navrženy pro dárkové karty, potraviny a další. Když uživatelé klepnou na nálepky, budou přesměrováni na webové stránky firmy, kde mohou dokončit objednávku jídla nebo koupit dárkovou kartu, kterou lze později použít. 

Pokud jde potom o fundraiser, který firma nebo tvůrce propaguje, budou uživatelé přesměrováni na Facebook, pokud zde byl vytvořen. Facebook má hned celou sekci, ve které můžete vytvářet tyto fundraisery, například pro charitativní organizace. Samolepky lze ale i přidat do obchodních profilů jako trvalé tlačítko, které je možné vidět vedle tlačítek kontaktů a zpráv.

Nad dárkovou kartou, objednávce jídla nebo sbírce, se bude zobrazovat text „Podporujte tento účet během COVID-19“. Samotní uživatelé, kteří si těchto nálepek všimnou v některém z příspěvků, mohou je sdílet ve svých vlastních příbězích. Tím zvýší propagaci společnosti. Nové nálepky jsou nyní k dispozici v USA a Kanadě. Brzy se však dostanou i na všechny ostatní trhy.

Zdroj: androidcentral.com

Exit mobile version