Spotify zavádí sponzorovaná vyskakovací dialogová okna

Spotify zavádí sponzorovaná vyskakovací dialogová okna
2019-10-27T11:30:24+02:00
• 27. 10. 2019

Švédská hudební streamovací služba Spotify testuje další způsob, jakým by umělci mohli propagovat hudbu. Bohužel se ale zdá, že by šlo o poměrně nešťastné řešení, které by některé uživatele mohlo až otravovat.

Spotify začíná testovat nový způsob reklamy

Umělci a jejich týmy (například studia) budou moci brzy aktivovat sponzorovaná vyskakovací okna Brand New Music for You ve všech mobilních aplikacích (iOS, Android a tak podobně). Díky těmto vyskakovacím oknům informují fanoušky o nové hudbě, kterou právě vydali. 

Doposud společnost Spotify nabízela uživatelům prostřednictvím vyskakovacích oken pouze doporučení na novou hudbu. Ta navíc byla doporučena na základě vkusu uživatele. Nyní se ale dočkáme sponzorovaných vyskakovacích oken, což může vést k tomu, že uživatelé budou zahlceni. Nicméně, test nového způsobu pro umělce se bude konat na území USA.

Nutno však podotknout, že tato vyskakovací okna si budete moci deaktivovat buď úplně, tedy pro všechny umělce, anebo pro konkrétního interpreta. Ovšem vše pouze v případě, že máte předplatné služby Spotify.

Zdroj: engadget.com

Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.

💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

reklama
reklama

Zdeněk Koutský

Passionate Senior Editor at Dotekomanie.cz, where tech meets storytelling. Seasoned Sales Director, weaving technology into every success story, and relishing every moment of it!

Komentáře

Reklama

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim

Vyzkoušejte

Dotekománie Premium

Vychutnejte si web bez bannerové reklamy a získejte předběžný přístup k článkům. Podpoříte i Dotekománii.

Vyzkoušet

Odběr novinek

To podstatné ze světa mobilů a technologií jednou týdně do vašeho e-mailu. 📱
A nepropásnete soutěže!

Odebírat