Dotekomanie.cz

Spotify testuje tlačítko pro publikování vlastního podcastu

Švédská hudební streamovací služba Spotify v poslední době tlačí důraz hlavně na podcasty, do kterých za několik měsíců investovala nemalou částku svých financí. Kromě toho společnost začala spolupracovat také se společnostmi Gimlet Media a Anchor, které mají podcasty pořádně rozjet. Zatímco Gimlet Media je velká podcastová síť, Anchor poskytuje tvůrcům různé nástroje pro vytváření, publikování a zpeněžování podcastového obsahu. 

Spotify připravuje tlačítko pro podcasty

Dle generálního ředitele Spotify, Daniela Eka, uživatelé díky podcastům na platformě Spotify tráví dvakrát více času. Daniel Ek se navíc domnívá, že v budoucnu bude na platformě Spotify 20 % uživatelů, kteří se budou zajímat pouze o podcasty. Znamená to tedy, že Spotify má stále potenciál k rychlejšímu růstu. Navíc se může díky podcastům stát světovou jedničkou. Dle informací nyní Spotify plánuje další akvizice, kterými chce ještě více podpořit své podcasty. 

Jen v tomto roce chce do podcastů investovat více než 500 mil. amerických dolarů. Jen za Gimlet Media zaplatila společnost 230 mil. dolarů. Díky této akvizici získala v průměru 207 mil. aktivních uživatelů za měsíc. Kromě toho získala dalších 96 mil. předplatitelů, což je dvojnásobek Apple Music.

Spotify si ale pro své uživatele chystá další novinku. Již brzy totiž bude spuštěna novinka pro publikování vlastního podcastu v rámci celé platformy. V aplikaci by se mělo nacházet tlačítko „Vytvořit Podcast“. Prostřednictvím tohoto tlačítka byste měli spustit odlišné uživatelské prostředí, ve kterém bude možné upravovat a publikovat podcasty přímo z telefonu, a to pomocí aplikace Anchor. 

Zdroj: engadget.com

Exit mobile version