Dotekomanie.cz

Strategy Analytics: chytré hodinky na vzestupu

Trh s chytrými hodinkami v poslední době nezaznamenává výrazné zpomalení, což je samozřejmě skvělá zpráva nejen pro potenciální zákazníky, ale výrobce samotné. Dle analytické společnosti Strategy Analytics by dokonce mohlo dojít i k překročení dalšího velkého milníku. 

Strategy Analytics hlásí skvělé období

Třetí čtvrtletí letošního roku bylo opravdu výnosné. Podle statistik se totiž veškeré zásilky chytrých hodinek meziročně zvýšily o neuvěřitelných 67 %, přičemž posledních 10 mil. kusů se prodalo před uzavřením třetího kvartálu. 

Samozřejmě vás nepřekvapí, že tomuto trhu jednoznačně dominuje společnost s logem nakousnutého jablka. Apple prý prodal více než 4,5 mil. kusů, což je v porovnání s loňským roce zhruba o jeden milion více. Prodejům pomohla hlavně nedávno představená 4. generace Apple Watch Series. 

Na druhém místě se pak umístila společnost Fitbit, který zaznamenala 1,5 mil. prodaných kusů. Ostatní konkurenti do jisté míry také rostli, ovšem v mnohonásobně menších počtech. Například Samsung se dočkal třetího místa, neboť prodal 1,1 mil. kusů hodinek. Mezi další společnosti patří Garmin, jehož dodávky byly navýšeny z 200 000 na 800 000 kusů. 

Dle společnosti Strategy Analytics bude trend s chytrými hodinkami a náramky i nadále pokračovat. Prodejům by výrazně mohl pomoci model Apple Watch Series 4 a levnější produkty typu Versa. 

Zdroj: engadget.com

Exit mobile version