Dotekomanie.cz

Košík.cz má vlastní aplikaci, je minimalistická a přehledná

Košík.cz na konci října vydal svoji vlastní aplikaci. Na to, že ještě neprošla aktualizací, tak se její na první pokus velice vyvedeně. Aplikaci si zatím stáhlo několik set osob a celkově zaznamenala dobré hodnocení 4,2* z 5*. Aplikace Košík.cz nabízí rychlý nákup a přehledné členění kategorií.

Jednoduchý nákup, přehledný design

Aplikace je dostupná jak pro iOS, tak pro Android. V aplikaci se stačí pouze přihlásit a můžete vybírat zboží, které je rozděleno do několika kategorií: mléčné a chlazené, maso, ovoce a zelenina, pečivo, uzeniny a lahůdky, mražené, nápoje, trvanlivé a mazlíčci, děti, domácnost a zahrada, drogerie, trafika a výprodej. U jednotlivých položek kliknete na „vložit do košíku“, následně zvolíte množství položek. Poté už jen kliknete na „pokladnu“, už jen zkontrolujete, zda máte vše, pak jen přejdete na způsob dopravy, zadáte kontaktní údaje, vyberete čas doručení a následně už jen způsob platby a je hotovo.

V budoucnu se chystá i možnost sdílení nákupního košíku, aby celá rodina mohla mít přehled o tom, co je, co bylo nakoupeno a co je potřeba dokoupit.

„Z praxe víme, že významná část našich zákazníků používá jeden nákupní účet pro celou rodinu. Mají díky tomu společnou historii nákupů, seznam oblíbených položek nebo společné kredity či věrnostní body. Na druhou stranu ale chtějí nakupovat hned z několika zařízení, ať už domácích počítačů, notebooků, tabletů nebo smartphonů,“ přibližuje Jakub Šulta, COO Košík.cz. „Právě to jsme se rozhodli v aplikaci respektovat jako samozřejmý standard a tomuto chování se přizpůsobit. Jednotlivá zařízení chceme pomocí aplikace propojit a udělat z nákupu rychlou a jednoduchou záležitost všech členů domácnosti. Prostě aby bylo možné rychle objednat nákup v pauze u televize nebo po cestě na chalupu.“

Zdroj: Tisková zpráva

Exit mobile version