Dotekomanie.cz

Google experimentuje s VR reklamami

Obsah zdarma v jakékoliv podobě je lákavý pro uživatele, ale je nutné pamatovat, že někdo musí zaplatit samotnou tvorbu. U nově vznikajícího segmentu virtuální reality se zatím nabízelo jen standardní zpoplatnění, přičemž samotná reklama neměla jasný koncept. Ten se snaží přinést Google skrze experimentální divizi Area 120.

V ní se pracuje na novém formátu reklam pro virtuální realitu. V tomto týdnu se vývojáři z Area 120 pochlubili s konceptem, jak vložit reklamy do VR. Hlavním cílem bylo vytvořit takový způsob prezentování reklamy, aby co nejméně narušoval prostředí. Výsledkem je reklamní „kostka“, která se bude nacházet v prostoru.

Odkaz na animaci

Jakmile ji uživatel aktivuje, objeví se běžné reklamní video s možností přeskočení po několika sekundách. V podstatě stejný styl, jaký najdeme u Youtube.

Area 120 se nezaměřila jen na podobu reklamního formátu. Cílem je také vytvořit SDK, které půjde využít na Androidu i iOS. Navíc se zaměřili na podporu Cardboard, Daydream a Samsung Gear VR. Pakliže patříte mezi vývojáře a chcete vyzkoušet alfa verzi SDK pro VR reklamu, můžete se přihlásit skrze tento formulář.

Zdroj: Tisková zpráva

Exit mobile version