Dotekomanie.cz

Čínské Vivo bude sponzorovat mezinárodní fotbal

Společnost Vivo oficiálně oznámila partnerství s mezinárodní federací fotbalových asociací FIFA, které bude od nynějška trvat minimálně po dobu šesti let. Podepsaná dohoda je navíc rozdělena do dvou fázi, kde v každé fázi se nachází dva významné fotbalové svátky. Čínský výrobce se tedy stává oficiálním sponzorem všech nadcházejících turnajů, přičemž první začíná již za necelých 14 dnů.

Konfederační pohár FIFA letos konaný v Rusku od 17. června do 30. července bude první událostí, kde Vivo prokáže svoji agresivní marketingovou strategii pro posílení značky na mobilním trhu. V roce 2018 má následovat Mistroství světa ve fotbale (Rusko), Konfederační pohár FIFA 2021 (Katar) a v roce 2022 všechno uzavře Mistroství světa ve fotbale (Katar). Po celou dobu partnerství se má zobrazovat logo na reklamních bannerech na stadionech, lístcích, jakýchkoliv programech nebo letácích a v dalších klíčových oblastech.

Navíc se výrobce přislíbil uvést jeden telefon, který fotbalovým fanouškům nabídne jedinečné funkce. Jedna ze zvláštností z uzavřené dohody je, že během každého turnaje musí povinně všichni zaměstnanci FIFA používat výhradně telefony od Vivo. Dohromady se pro Vivo jedná již o třetí významnou spolupráci. Čínský producent je hlavním sponzorem fotbalové Premier League v Indii, sponzoruje čínskou NBA, a dokonce u modelu Xplay 6 dokázali přemluvit ke spolupráci amerického basketbalistu Stephena Curryho. Ten doposud spolupracovat s kalifornským Applem.

Zdroj: fifa.com

Exit mobile version