Dotekomanie.cz

Do Facebook Messengeru míří reklamy

Facebook za poslední dobu razantně změnil podobu svého komunikačního nástroje Messenger, respektive aplikace pro mobilní telefony. Některé novinky se nesetkaly jen s kladnými ohlasy. Například u našich čtenářů jsme zaznamenali, že změna napodobující Snapchat je spíše zbytečná. Jak je ale vidět, další novinka vytváří z Messengeru další zdroj peněz pro Facebook.

Již v minulém roce se objevovaly zprávy o implementaci reklam do Messengeru. Ostatně už nyní lze navázat komunikaci s firmami skrze sponzorované funkce. Facebook uvádí, že každý měsíc se pošle miliarda zpráv mezi uživateli a firmami. Dalším krokem budou reklamy přímo v domácí obrazovce samotné komunikační služby na Androidu a iOS.

Facebook uvádí, že se jedná o vyžadovanou funkci firmami. Prozatím je tato novinka omezena na malý okruh lidí v Austrálii a v Thajsku. Následně lze očekávat, že dojde k rozšíření do celého světa, ale nevíme, kdy se tak stane.

Reklamy nepůjde odstranit, maximálně je možné skrýt konkrétní bannery. Jak je vidět na obrázku výše, tak nový reklamní pruh zabírá podstatnou část obrazovky. Na prvním místě budou oblíbené kontakty, následně reklamy a až pod nimi jsou aktivní uživatelé.

Zdroje: messengerblog.com, engadget.com

Exit mobile version