Dotekomanie.cz

Huaweii se daří, nejvíce roste v Evropě

Důvod k radosti má společnost Huawei, která se na oficiálních webových stránkách pochlubila dosaženým výsledkem za uplynulý půl rok v oblasti chytrých zařízení. Rozhodně nemůže být pochyb o tom, že by čínský výrobce na trzích po celém světě nezaznamenal růst. Ve zveřejněné zprávě pro média jsou zmíněny informace pouze z vlastních kruhů, čili se neopírají o výsledky svých konkurentů, kterých třeba jen na domovské půdě není zrovna málo.

Firma pochopitelně zaznamenala největší růst v Evropě, kde ji táhnou chytré telefony zapadající do nejvyšší třídy. Po Evropě si Huawei udělal dobré jméno také v severní části Afriky, Střední Asii nebo ve vzdálené Latinské Americe. Oproti stejnému období z předchozího roku evidují nárůst tržeb o rekordních 41 %, přičemž jsme teprve na začátku druhé poloviny roku, a to Vánoce jsou nám ještě hodně vzdáleny.

Co se týče přesných čísel v dodávkách chytrých telefonů na mobilní trh, tak v totožném období roku 2015 bylo expedováno 60,56 milionů kusů zařízení a z toho vychází navýšení o 25 %. Zároveň statistici z IDC oznámili to, že v první polovině roku 2016 vzrostly celkové dodávky chytrý telefonů na trh o 3,1 %. K tomuto nárůstu nepochybně přispěl rovněž Huawei, protože zatím výrazně překročilo očekávání.

Z konkrétních modelů je nejvíce žádán Mate 8, Huawei P9 a Honor V8. Těch se prodalo více než jejich předchůdců v předchozím roce. Například modelů Mate 8 se prodalo o 65 % více než Ascend Mate 7 či P9 koupilo o 120 % více zákazníků než loňskou verzi P8.

Huawei v České republice

Také v České republice společnost během prvního pololetí 2016 zaznamenala rapidní obchodní růst. V červnu 2016 zde vzrostl tržní podíl Huawei na poli smartphonů na 20,5 %. Tento výsledek přispěl k velmi solidnímu průměrnému tržnímu podílu v hodnotě 14,6 %. Huawei si tak pojistil pozici mezi třemi nejúspěšnějšími výrobci mobilních telefonů v České republice.

„Pokračovali jsme v upevňování zdravého růstu v rámci vysoce konkurenčního trhu se smartphony, což je dokladem dlouhodobého závazku Huawei k inovacím, anticipování spotřebitelských trendů a bilaterální strategii zaměřující se jak na domácí, tak mezinárodní trh. S výhledem do budoucnosti budeme pokračovat ve spolupráci s našimi partnery, abychom nabídli zákazníkům nejvyšší úroveň služeb a vyvinuli nové inovativní produkty, které kombinují technologie, kvalitu a styl,“ řekl CEO Huawei Consumer Business Group Richard Yu.

Zdroj: consumer.huawei.com

Exit mobile version