Dotekomanie.cz

Huawei a Leica aneb na marketingu záleží

Když se společnost Huawei pochlubila novinkami pro tento rok, tak se marketingové snažení upnulo hlavně na fotografické schopnosti smartphonů. Zejména si lze všimnout vyzdvihování spolupráce s Leicou. Následně vyplynulo na povrch, že Leica působila jen na pozici poradce a ani optika nepochází z jejich dílny.

Jakoby se to přešlo a nejednalo se o nijak velký problém. Od té chvíle jsme si mohli myslet, že se Huawei soustředí na detaily a nebude pokoušet štěstí reklamními kličkami. Bohužel to nějak nevyšlo, aspoň v tomto momentu.

Jako každá jiná firma, i v případě Huawei se stará o sociální sítě nějaká agentura, která posílá stejný obsah na všechny strany. Ve většině případů se jedná o upravené fotografie, u kterých nejsou dostupná meta data prozrazující dodatečné informace o foťáku. Ne všechny snímky jsou takto pozměněny a některé jsou prokazatelně pořízené smartphonem.

Bohužel u některých jsou dostupná data o foťáku poukazující na focení něčím jiným než mobilem. Konkrétně jde o Canon EOS 5D Mark III, jak prozrazují příspěvky na Google+. Facebook a Twitter tato data neobsahují.

Sice příspěvky lákají na duální foťák a jsou podpořeny pěknou fotografií, tak se může jednat tak trochu o klamání. Podobný snímek bude velmi těžké pořídit mobilem. Na druhou stranu Huawei na sociálních sítích jednoznačně neříká, že snímek byl pořízen smartphonem.

Není potřeba takto lákat zákazníky. Už i Nokia se jednou spálila při podobném kousku před několika lety. V tomto případě se nemusí podobné příspěvky vyplatit.

Zdroj: androidpolice.com

Exit mobile version