Facebook rozšiřuje tlačítko „To se mi líbí“ o další reakce aktualizováno

Facebook rozšiřuje tlačítko „To se mi líbí“ o další reakce [aktualizováno]
2016-02-24T20:15:19+02:00
• 24. 2. 2016
3

Aktualizováno 24. 2.

V minulém roce jsme vás informovali, že si Facebook pohrává se změnou tlačítka „To se mi líbí“. Původní reakce zůstává, ale nyní máte k dispozici další způsoby vyjádření. Nyní tedy lze zaslat úžas nebo naštvání. Nové reakce jsou dostupné v mobilních aplikacích, případně budete muset vyčkat na aktualizaci.

Introducing Reactions from Facebook on Vimeo.

Původní článek 9 .10.

Facebook si již delší dobu pohrává s myšlenkou rozšíření možnosti vyjádření se, skrze obyčejné tlačítko, jelikož psaní komentářů je náročné a jedno kliknutí ušetří čas. Před měsícem tvůrce Facebooku, Mark Zuckerberg, začal šířit zprávy a oficiálně potvrzovat, že se časem může objevit tlačítko „dislike“.

Facebook-reactions

Nyní se dozvídáme, že Facebook začal s testováním nové funkce na reakcích uživatelů ze dvou zemí – Španělska a Irska. Obyvatelé těchto dvou států se tedy těší  z této možnosti, co to ale vše obsahuje? Konkrétně se má jednat o vyjádření různých emocí, místo původně zamýšleného expresivního tlačítko like. Nově tak můžete u příspěvku vyjádřit například lásku, hrůzu, humor či smutek.

Zatím není jasné, kdy přesně se nové funkce dostanou do ostatních regionů nebo zemí, jelikož tento druh testování může trvat týdny i měsíce. Vše tak záleží na výsledcích a statistice používání nových tlačítek pro vyjádření emocí.

Zdroj: androidauthority.com

Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.

💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

reklama
reklama

Student zabývající se tvorbou grafiky, a to jak webových stránek, webových či mobilních aplikací, tak i marketingových produktů. Ve volném čase píše články, testuje nebo recenzuje různá zařízení, která se mu připletou pod ruku. Kontaktní email - pavel.mares@dotekomanie.cz.

Komentáře

David Nejeral

9. 10. 2015, 8:06

+Martin Parkáni: jenom znají lidskou mentalitu a vědí, že by byl Facebook plný dislike, minusů. Negativní sociální síť odradí lidí v používání. Navíc určitě nechtějí, aby firmy, které si platí za zviditelnění a Facebook živí byly pak plné dislike. Je to zkrátka jenom marketing (vypočítavost).

Martin Novotný

24. 2. 2016, 20:27

tak dam firmam na reklamu obrazek nastvany…. a vyjde to na stejno….????????

Martin Parkáni

9. 10. 2015, 7:53

Místo jednoduchého jednoho tlačítka „dislike“, vymyslí dětinské smajlíky, které stejně člověk může vytvořit do komentářů. To si myslí, že lidi budou páchat sebevraždu, když by dostali dislike?

Reklama

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim

Vyzkoušejte

Dotekománie Premium

Vychutnejte si web bez bannerové reklamy a získejte předběžný přístup k článkům. Podpoříte i Dotekománii.

Vyzkoušet

Odběr novinek

To podstatné ze světa mobilů a technologií jednou týdně do vašeho e-mailu. 📱
A nepropásnete soutěže!

Odebírat