Dotekomanie.cz

HTC potvrzuje – Blinkfeed s reklamou [aktualizováno]

Aktualizováno 16. 6.

Před měsícem prosákla na internet informace, že HTC plánuje vkládat reklamu do své čtečky BlinkFeed. Dnešním dnem došlo k potvrzení. HTC začíná svůj pilotní program na vkládání reklam do čtečky. Bude se v ní objevovat obsah od partnerů sítě AdNetworks, mezi které patří například Yahoo, Twitter, Appia a dalších, přičemž i HTC bude propagovat své produkty.

V tuto chvíli se jedná skutečně jen o pilotní program, do kterého bude zapojeno několik zemí, a ne každý uživatel. Na základě výsledků bude rozhodnuto, jestli dojde k masivnímu rozšíření, či ne. Nová funkcionalita je součástí aktualizace aplikace BlinkFeed.

Původní článek 11. 5.

Výrobci smartphonů se většinou snaží upravit systém Android tak, aby byl originální oproti konkurenci a nabídl větší množství funkcí. Občas se ukáže aplikace, která propaguje například příslušenství k danému smartphonu. Toto by se dalo označit jako poměrně lehký způsob, jak zvýšit prodeje. Mohli jste si toho všimnout u firem jako Samsung či Sony. Do této kategorie propagace chce zamířit i HTC, aspoň podle aktuálních úniků informací.

V rámci své aplikace HTC Blinkfeed chce nabízet uživatelům reklamní materiály zacílené na příslušenství k mobilním telefonům. Avšak HTC chce jít ještě dál, jelikož Blinkfeed má propagovat i produkty třetích stran.

Jednoduše řečeno, je zde možnost, že HTC bude vydělávat na reklamě umístěné do aplikace Blinkfeed. V konečném důsledku se tak budete moci setkat na úvodní obrazovce s reklamami na hry, aplikace, produkty, služby atd. Mělo by se jednat CPC marketing („cena za proklik“).

Zatím není jasné, kdy se tato novinka objeví v HTC Blinkfeed, a jestli vůbec. Bude ale zajímavé sledovat reakce majitelů HTC zařízení na reklamu umístěnou na úvodní obrazovce. Chce snad HTC touto cestou zvýšit příjmy?

Zdroje: phonearena.com, blog.htc.com, droid-life.com

Exit mobile version