Dotekomanie.cz

Google – inzerce bude přizpůsobena velikosti displeje

Reklama je bezesporu důležitou součástí obchodníků. Setkáme se s ní prakticky kdekoliv. Problémem však je to, že reklamní plochy na internetu nejsou dostatečně kompatibilní s typem zařízení, na kterém se zobrazují. Na tento problémem se zaměřili v Googlu. Byly tak představeny nové formáty inzerce, se kterými se budeme v budoucnu setkávat.

Mobilní formáty pro užití reklamy hodlá Google spustit během několika příštích měsíců. Připravit se můžeme hned na několik způsobů, jak budou moci inzerenti své služby zveřejňovat.

Předně to jsou tzv. „Engagement Ads“. Reklamy tohoto typu budou vyvíjeny v HTML5, což výrazně zjednoduší zobrazování na jednotlivých zařízeních s různými velikostmi displeje. Reklama se bude dynamicky přizpůsobovat velikosti displeje zařízení. Pokud inzerent zvolí tento typ propagace, bude platit pouze v okamžiku, kdy osloví návštěvníka stránek.

Dále se budeme setkávat s reklamou, která využívá videoklipy. Jedná se o tzv. „TrueView ads“. S tímto typem propagace jsme se mohli setkat v různých aplikacích, které používají systém AdMob. Uživatel bude mít možnost video přeskočit. V případě, že se tak stane a uživatel video nedokouká, správce reklamní kampaně nebude za toto zobrazení platit. Placení nastává až v okamžiku, kdy oslovený zákazník celé video zhlédne.

V minulosti jsme se také setkali s reklamními sděleními, která se vyskytovala vždy dole na webové stránce. Tento systémem budeme i nadále vídat. Posledním formátem, který Google představil, bude tzv. „Magazine style“. To je takový typ propagace, kdy bude využit celý prostor displeje.

Pro inzerenty tak bude v budoucnu mnohem jednodušší oslovit zákazníky. Google se však zaměřil také na zjednodušení inzerce, se kterou se setkáváme na domácích počítačích. Nové nástroje umožní upravit typy propagace tak, aby byly lépe uzpůsobené velikosti obrazovky.

Každý z formátů bude pracovat na trochu odlišném způsobu. Uvidíme, jak na tuto změnu budou reagovat uživatelé, až uvidí celý systém v praxi. Myslíte si, že se jedná o výraznou změnu, nebo vás nechává tento krok chladnými?

Zdroj: adwords.blogspot.cz

Exit mobile version