Domů » Články » Ostatní »
Každoročně sestavovaný žebříček 100 nejhodnotnějších značek na světě přináší v letošním roce jednu překvapivou změnu na nejvyšší pozici. Rok 2014 je 9. ročníkem a jeho nejkomentovanější událostí v médiích bezpochyby bude sesazení Applu z trůnu po 3 letech nadvlády. O samotných pořadích rozhoduje společnost Millward Brown Optimor, která vychází z názorů současných uživatelů, potencionálních kupců nebo také například z celkové finanční situace.
Dominanty se ujímá společnost Google s impozantním 40% nárůstem oproti předchozímu roku, což rovněž znamená navýšení hodnoty na 159 miliard dolarů. Naopak Apple dokázal ztratit 20 % své hodnoty, a to znamená pokles na 148 miliard dolarů. Jejich největší konkurent, Samsung vyskočil za uplynulý rok o 21 % na hodnotu 25,9 miliard dolarů. Podle viceprezidenta Millward Brown Optimor začíná Apple doplácet na nedostatek nových inovací a průlomových zařízení. Ty jsou údajně pouze evoluční, čehož v plné míře využívá konkurenční Google.
Podle Oscara Yuana si Google upevnil první pozici tím, že pracuje na projektech, jako jsou Glass, Ara nebo Loon, které rapidně zvyšují renomé značky. Nicméně nemusí jít ani o velké věci, neboť značce rovněž prospívají tzv. Doodles, které ve významných dnech nahrazují logo společnosti nad lištou pro vyhledávání, a jde údajně o velmi mocný nástroj. Nakonec podstatné informace zahrnuje vydaná infografika, kde lze vyčíst další zajímavosti.
Zdroj: forbes.com
Domů » Články » Ostatní »
AutoAmplifier nastaví hlasitost za vás [Android]
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře