Domů » Články »
Uživatelé Instagramu nejspíše znají funkci „Příběhy“ (Stories). Tu Instagram převzal z oblíbené aplikace Snapchat. Kromě Snapchatu a Instagramu má tuto funkci i Messenger od Facebooku, zde se však funkce jmenuje Můj den. U Příběhů jde o sdílení fotek či krátkých videí, které si uživatel může upravit pomocí textu nebo malování. Sdílené fotografie jsou dostupné na 24 hodin.
Reklamy budou vypadat jako běžné Příběhy
Sdílené fotografie a videa trvají pouze několik sekund a automaticky se samy přepínají na příspěvky dalších uživatelů. Příběhy se pro uživatele Instagramu, stejně jako Snapchatu nebo Messengeru, zobrazí na 24 hodin a poté zmizí. Majitel této sociální sítě, Facebook, se rozhodl mezi Příběhy přidávat reklamu.
Instagram potvrdil, že se budou zobrazovat reklamy na celý display již tento týden. Dále se budou automaticky přehrávat i videoreklamy. V prvním období bude inzerentů omezený počet, patří mezi ně firmy jako McDonald, Nike a Airbnb. Po skončení zkušebního období bude možnost inzerce otevřena i pro ostatní zájemce. Ředitel produktového marketingu Jim Squires dodává, že testovací období bude trvat tři týdny. Následně pak ke stávajícím firmám přibude více než půl milionu inzerentů.
Zobrazovaná reklama bude mít podobu běžných Příběhů. Zobrazovat se budou na celou obrazovku a uživatelé je budou moci sdílet, označovat je srdíčky anebo přidávat komentáře, stejně jako u Příběhů svých přátel.
Příběhy se na Instagramu staly velice populární a bylo pouze otázkou času, kdy se reklama objeví i mezi nimi. Reklama se zde objevuje již delší dobu. Při prohlížení fotografií se zobrazují reklamní sdělení v podobě běžných příspěvků. Tuto reklamu může uživatel také okomentovat, sdílet, nebo označit srdíčkem.
Zdroj: ubergizmo.com
Domů » Články »
Nokia ani zdaleka nekončí, 26. února představí další zařízení
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře