DevFest 2015 aneb na koho se můžete těšit #1

DevFest 2015 aneb na koho se můžete těšit #1 2015-10-25

Neúprosně se blíží DevFest, jenž se odehraje letos v Ostravě. Již 21. listopadu se sjedou geekové a experti a podělí se o své znalosti a zkušenosti. Dnes vám představíme prvních 6 speakerů, kteří vystoupí na této jedinečné události. Již za několik dnů vám představíme další, ale pokud nechcete čekat tak dlouho, můžete sledovat přímo kanály informující o DevFestu:

Další informace najdete také na devfest.cz. Jestli jste se ještě nezaregistrovali na tuto akci, měli byste tak učinit co nejrychleji.

Téma: Arduino 101 Workshop

Štěpán Bechynský

Po skoro devíti letech opustil Štěpán společnost Microsoft, kde pracoval jako Technical Evangelist se zaměřením na Microsoft Azure a zakotvil v klidnějších vodách farmaceutické společnosti MSD, kde má na starost infrastrukturu v Amazon Web Services. Ve volných chvílích se věnuje mikrokontrolérům a 3D tisku, víkendy tráví nejraději u plotny nebo přednášením o Arduino.

Téma: Rapid product prototyping

Michal Hantl

Začal jako Ruby on Rails vývojář pro malý startup a začal se věnovat vlastním aplikacím. Má za sebou tři roky budování SaaS aplikací a spoustu failů, které vám pomůže nezopakovat. Spousta lidí něco zkouší, ale často vidí, že jim trvá roky než něco vytvoří, a pak už je často pozdě, protože motivace je ta tam. Ukáže vám, jak co nejrychleji připravit váš produkt, abyste ho mohli začít prodávat.

Téma: Compute Engine

Petr Chudanič

Měl to štěstí setkat se s Google Cloud Platform technologiemi v praxi. Compute Engine, aneb způsob jak tvořit a provozovat virtuální mašiny na infrastruktuře Google. Mimo jiné také přímý konkurent EC2 od Amazonu. Prezentace přiblíží tuto zajímavou službu z technického hlediska.

Téma: Monetizace android aplikací v roce 2015

Tomáš Hubálek

Tomáš Hubálek je nezávislý vývojář mobilních aplikací. Svoji první mobilní aplikaci napsal v roce 2002 pro platformu Palm, od té doby zkusil kde co od J2ME, přes Windows Mobile a Windows Phone 7, BlackBerry 10 až po Android. Jeho nejznámější aplikace jsou Battery Widget Reborn, Gauge Battery Widget a Make Your Clock Widget. V únoru 2013 se jeho aplikace Battery Widget Reborn dostala až na titulní stránku Google Play. Před tím, než se mobilními aplikacemi začal živit, působil 7 let jako Java architekt v jedné nadnárodní polovodičové firmě.

Téma: Scrum Workshop

Lubomír Hruban

Lubomír je absolventem Fakulty Informatiky MU. Je nadšencem do agile. Své agilní znalosti aplikuje dennodenně v SDE, kde pracuje jako Scrum Master a pomáhá svému týmu dostat agile do krve až do té míry, že už ho nebudou potřebovat. Mimo jiné ho baví modelování informační systémů a procesů. Tyto zájmy si nyní procvičuje jako cvičící předmětu Business Process Management na MU. S modelováním má také zkušenosti jako analytik z různých stáží. Ve volném čase se věnuje kamarádům a kamarádkám, studiu Agile a UX, hlubokým filmovým diskuzím a cvičení.

Téma: Boj o každé FPS

Martin Pernica

Martin Pernica je herním vývojářem se zaměřením zejména na rendering a fyziku. Programováním je jeho vášní prakticky už od malička a již v té době měl velkou zálibu ve tvorbě her. Martin již spolupracoval na několika mobilních titulech i na PC a konzolových titulech, přičemž poslední byl titul RENOIR. Při své práci většinou používá herní engine Unreal Engine 4 a je taky licencovaným vývojářem. Martin se vždy snaží dívat věcem „pod kapotu“ a optimalizovat je.

2015-10-23

Neváhejte a registrujte se na DevFest.

Redakce

Dotekománie vás provede světem mobilních zařízení a technologií. Čtěte, ptejte se, komentujte.