Domů » Články » iOS »
Po celém světě čekali lidé, aby si mohli zakoupit jako první iPhone 5. Ačkoliv opět došlo k rekordnímu počtu předobjednávek, tak tentokrát je start prodeje doprovázen hořkou pachutí nedostatků. Není tajemstvím, že mapy od Applu jsou přímo nedodělkem, který moc nepomůže v prodejnosti. Proto bude muset Apple zapracovat na reklamě, aby přesvědčil zákazníky.
Nyní tu máme první čtveřici reklam od Applu na iPhone 5, které jsou krátké, ale výstižné.
Domů » Články » iOS »
Od iPhonu k Nexusu: „Cesta na druhou stranu“
Archos 97 Xenon–téměř 10 palců za nízkou cenu
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Rostislav Bacovsky
24. 9. 2012, 15:33Boží má iPhone5 hodiny. Nechápu Švýcarské dráhy, co se jim na nich nelíbí. Vždyť Apple by nikoho o nápad neokradl, to jen ti druzí.:-)))
elukok
23. 9. 2012, 20:39Například nokie má tyhle mapy už celkem hodně dlouho (pár let), včetně Prahy. Určitě líp vypadající než ty od applu.
fire.man
22. 9. 2012, 15:57Hezká ukázka map ve třetí reklamě. Škoda, že ne všude. Doufám, že na podobných 3D plastických mapách pracuje Google.