Domů » Články » iOS »
Jeden z největších fastfood řetězců na světě McDonald’s připravuje spolupráci s kalifornskou společností Apple. Z té by mělo vzejít zapojení nových moderních technologií do provozu těchto restaurací. Na tuto informaci jsem narazil zcela náhodou, a to v jednom rozhovoru s generálním ředitelem McDonald’s pro Českou a Slovenskou republiku Radkem Janalíkem.
Podle jeho předpokladů budou nejmodernější technologie součástí restaurací. Měli bychom tedy do budoucna očekávat objednání přes internet či přímo přes mobilní telefon, včetně jeho využití pro přímou platbu objednávky. Tyto možnosti budeme moci u nás v České republice vyzkoušet nejdříve za 18 měsíců, jelikož nyní se bude vylaďovat pokladní systém, což by mohlo alespoň zkrátit fronty.
„V tuto chvíli to vypadá na užší spolupráci.“
„Jedním z důvodů je i to, že se technologie Applu používají i pro interní účely tréninku našich lidí, v kontrole, a tedy nejen pro zákazníky.“
„Už dnes testujeme nové koncepty. Např v Evropě se připravuje tzv. Family store, který využívá ty nejmodernější technologie – využívání zejména produktů a aplikací Apple pro komunikaci mezi zákazníkem a obsluhou, nebo zároveň interaktivní koutek pro děti, kde kromě běžné zábavy zkoušíme i interaktivní hry prostřednictvím promítání na podlahu, kde si děti hrají.“
„Klasický prodej, kdy si vystojíte frontu u pokladny, objednáte si, zaplatíte a potom dostanete jídlo, postupně vymizí. Někde si jídlo objednáte, někde jinde ho zaplatíte a někde jinde si ho jenom vyzvednete, bude pro vás jednodušší. A těch způsobů bude spoustu, “ řekl Radek Janalík.
Pro více informací sledujte dnešní rozhovor s Radkem Janalíkem, šéfem McDonald’s pro Česko a Slovensko, který naleznete během dne na stránkách Hospodářských novin v sekci Byznys.
Zdroj: HN – Byznys
Domů » Články » iOS »
nanoSIM – Apple vs Nokia, RIM a Motorola
První tablet s Windows 8 – Dell nebo Jóga?
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
nakell
22. 3. 2012, 7:32Ševčík prosimtě klid. Nový „zmrzlinovač“ aka kombo by uvítalo spoustu restaurací ale tohle je věc frenčízy, ne společnosti McD. A jen tak mimochodem, ty nové dotykové komba jsou totálně na nic. Trochu mám podezření na to, že Apple dodával právě panely do komb…:))).
Jinak souhlasím v tom, že gramotnost a pozornost lidí jako celku je hrozná. Pokud mi příjde na kasu mladý kluk/holka a řekne že chce „macflury“, ještě se to dá. Když ale řekne týpek že chce „Sandej, Mac Kártny, půl litra kole (!), nebo neumí ani z toho Menu-boardu rozlišit McChicken a Chicken burger, ppř to přečte jako „čiken-bagr“ a podobně, nechci vědět jak to bude fungovat za pár let.
Ale v McD nejsou blbí (ikdyž, zrovna naší šéfové v Praze zřejmě ano, ale o tom jindy…) a neudělají změnu o 180°. Zřejmě se začne pomaleji, začne se tak, aby měl zákazník vždy volbu, podobně jako u samoobslužných kasách v Tescu (?). Pořád tam ty klasické jsou.
Na spolupráci McD s Applem sem zvědavý ikdyž abych pravdu řekl, radost z toho doslova nemám.
dobrkac
21. 3. 2012, 17:35Tak ale tohle je novinka primárně pro zákazníky, aspoň ta zpráva se tak tváří. To jak to má obsluha nastavený pro sebe, je problém vedení pobočky, včetně zaškolení. To že mají zastaralý/polofunkční stroje to samý a pokud si to franšízista neumí zařídit, aby mu to tam fungovalo, tak má zasáhnout centrála.
Peťa Shvecik
21. 3. 2012, 14:32To si nemyslim ze vsichni jsou hloupi,ale mam z prvni ruky jak to tam chodi a vim, ze uz tak je to dost slozity system, a treba tam maji Palm s celou nabidkou online spojena s ostatnimi terminaly. Ale taky vim, ze kde kteta prodejna by radeji uvitala novy zmrzlinovac nebo tak neco nez novy sytem ze ktereho budou ti mene elektronicky zdatni dlouho v ….. ;)
dobrkac
21. 3. 2012, 13:02Taky píšu z mobilu. Prostě se mi nelíbí to „pytlování“ všech dohromady. Jako jsou blbci, tak jsou i lidi chytří a řekl bych, že nejde o národnost, ale o vlastnost lidí jako celku – taky jsem si zapytloval;-) A k tématu – mám rád novinky a mobilní technologie, tak se na to těším a jsem zvědav jak to bude vypadat, i když v mekáči to asi zkoušet nebudu, přesto si myslím, že to je dobrej nápad.
Peťa Shvecik
21. 3. 2012, 12:47Nikomu se nesmeju. Jen rikam, ze ne kazde zlepseni je zlepseni, ale kolikrat spis krok zpet. Pisu na mobilu a cist po sobe na opravu v telefonu stoji zato hlavne tady na mobilmanii, hlavne jak mi tu blikaji reklamy a na rozdil od tebe sem se drzel tematu. A na rozdil od tveho nic nerikajiciho prispevku jsem rrkl vo si otom myslim, a jestli ti to udela radost, vem si cervenou prupisku a oprav si to po me…
dobrkac
21. 3. 2012, 12:19shvecik: Češi možná neumějí anglicky, ale ty se jim směješ a přitom nezvládáš ani češtinu…
Peťa Shvecik
21. 3. 2012, 11:51Takze to bude vevnitr jako na driverech :-D u jednoho okynka obednas u druheho zaplatis u tretiho te obslouzi :-D to jsou mi novinky :-D ale chci videt cechy v akci, kteri ani neumi precist CBO (chcicken bacon onion) a ctou to jako OBO no a nemluve a jinych slozitejsich nazvech tereba jako ctou mekflury aj. :-D kolikrat neumi vic nez ukazat prstem a zjednodusit system bude opravdu slozite, protoze lidi si hodne navymysli…tohle vtom nechci neslo by tam pridat toto nebo smichat tamhle to :-D a jestli daji treba do stolu ipady a clovek si bude obednavat sam tak bude v koncich staci se podivat kolik zelenych placek nevi co ma mackat :-D nekteri to nepochopi nikdy :-D a tak by lidi beceli ze nemaji tohle nebo zapomeli uplatnit slevu a storna objednavek bude sranda :-D