Android Gamer 9: ShadowGun

Android Gamer 9: ShadowGun 2011-6-21

android gamerlogoimage

Než vám naservírujeme porci her na letní prázdniny, ještě se zastavíme u jednoho českého studia zabývajícího se výrobou her pro mobilní telefony a tablety. Vývojáři z Madfinger Games dokazují, že i u nás existuje kvalita a jejich očekávaný herní titul ShadowGun bude patřit mezi to nejlepší, co na herním trhu nalezneme. Proto Vám přinášíme unikátní rozhovor s těmito šikuly.

1. Kdy studio vzniklo, kolik má současně zaměstnanců (kolik z toho je vývojářů) a jak vznikl název MadfingerGames?

MadfingerGames: Hmm, Když jsme vymýšleli název, tak jsem chtěli mít něco, co by mělo něco společného s touchscreenem, iphone/androidem, jak chceme naše hry hrát a tak.. už ani nevím koho to tehdy napadlo. první jsme měli jenom Mad Finger, pak jsme zjistili ze v Česku je dobrá jazzová kapela, co používá tohle jméno a tak jsme přidali Games… no a nechtěli jsme mít tři slova, tak jsem to změnili na MADFINGER Games.

Vznikli jsme v Květenu 2010, stávající počet zaměstnanců je 10 , vývojářů taky 10.


2. Jaká byla první hra, kterou jste vydali a pro jakou platformu byla určena. A proč právě touhle hrou jste začínali?

MadfingerGames: První hra byla 15 puzzle, ale to bylo jen tak na zkoušku, bych se o tom radši nezmiňoval..  První opravdová hra byl Samurai: Way of the Warror pro iPhone/iPod ..  ještě jsem ji dělali ve volném čase před oficiálním založením firmy.. A proč tohle?  Chtěli jsme dělat něco co ještě není na App Store, něco co nás baví a co jsem v herní branži nemohli dělat..  Navíc jsme chtěli využít touch screen a  ovládání pomoci gestures se nám líbilo.

imageimageimageimage
Screenshoty ze hry Samurai HD – Way of the Warrior

imageNa největší herní událost roku, zvanou jako E3, si brněnští vývojáři připravili prezentaci očekávané pecky SHADOWGUN.

Příběh hry by měl hráče zavést do roku 2350 a postavit je do boje proti šílenému genetikovi a jeho armádě mutantů. Nicméně jsme se na podrobnosti o hře zeptali i vývojářů z MadfingerGames.

3. Na nedávné herní výstavě E3 jste prezentovali připravovaný titul SHADOWGUN. O co konkrétně půjde, bude hra mít nějaký příběh, kdy jste na ni začali pracovat a co na ní bude nejzajímavější?

MadfingerGames: Hra má příběh už zveřejněný, je to v našem pr.. Každopádně hraješ za postavu profi bounty huntera (John Slade) v roce 2350. Si tak lítá po vesmíru a sbírá joby od jednotlivých vlád či korporací… Má vlastní loď a lítá s androidem S.A.R.A, která mu pomáhá i s navigací, atd.. Kontaktuje ho Toltech Enterprises (trans-galactic corporation ) a potřebuje dostat Dr. Edgar Simon, bývalého zaměstnance, který zdrhl i se svým výzkumem.

Na příběhu a dialozích spolupracujeme se spisovatelem Micah Nathan.  Na hře jsme začali dělat v únoru.

Zajímavé na ni bude, že chceme udělat hru v té nejlepší možné grafice na tablety a mobily. A přitom to bude opravdová hra, s příběhem, AIckem, souboji s vice enemáci najednou. Taky chceme aby se příjemně hrálo na touchscreenu, takže ovládání bude optimalizované pro touchscreen.

Kromě toho coveru ( což je tak jediné co máme společného s Gear of War ) tam bude více věcí, které ale nechci zatím prozrazovat. Bude to součástí marketingu, takže ještě nepřišel čas. Ale nebude to jenom tupá 3rd střílečka stylu postřílej je a použij buton, postřílej další atd..

imageimageimage
Screenshoty ze hry, které jste již mohli vidět

4. Všechny určitě zajímá datum vydání, zda se chystá i nějaká demoverze, pro jaké platformy bude hra určena a jak moc bude náročná na výkon zařízení?

MadfingerGames: Datum vydání je v září tohoto roku. Půjde to přes App store a Android market. Demoverze se plánuje. Každopádně to pojede na všem co má výkon aspoň iPhone 4g a 256 MB.. Tegra 3 dostane speciální verzi.. Cenu zatím neprozradím.

image
Doposud nepředstavený screen ze hry

5. V současné době pracujete pouze na této hře nebo chystáte ještě něco dalšího. Na co se v budoucnosti můžeme těšit?

MadfingerGames: No pokud to nestihneme do vydání, tak určitě první co uděláme je add on pro SG, který bude obsahovat MP… a pak se uvidí, máme v zásobě Samurai III a ještě jednu rozpracovanou hru a samozřejmě SG II.

SHADOWGUN Gameplay z první mise

Staňte se součástí MadfingerGames

Studio do svého týmu hledá nové talentované grafiky. Pokud máte zájem o více informací, nezapomeňte napsat na email: contact@madfingergames.com

No a my ostatní se budeme těšit na den, kdy nám na Marketu přistane ShadowGun. Tak zase za 14 dní, kdy pro Vás máme připraveny hry na letní prázdniny.

Roman Taliano

Zakladatel mobilního blogu Dotekománie. Stále věrný své značce HTC. Fanoušek dotykových tabletů, telefonů ale i her a počítačů. Sportovní nadšenec ( cyklistika, fotbal, florbal a plavání ), ale také fanoušek.

Sasakr

27. 6. 2011, 12:19:42
reply

3: Souhlasím, formátování děs.
5: Taky mi nepřijde, že by to nebyla tupá 3rd, ale tak když to říká, tak je to snad pravda.

Jinak já na sci-fi moc nejsem, vždycky mi přijde, že výrobci dělají sci-fi proto, že si tam můžou dovolit cokoliv. Díky pohybu v neexistujících prostředích to vlastně nikdy nemůže vypadat nereálně :-)

merlint

27. 6. 2011, 8:25:59
reply

A vážně chceme, aby se hry na telefonech přiblížily klasickým hrám? Mně na hrách na Android přijde naprosto úžasný jednoduchý proces realizace dobrých nápadů. Od té doby, co mám Android, jsem nezažil tolik originálních nápadů ve hrách… A nic proti klukům z Madfinger Games, českým vývojářům moc fandím, ale podle ukázky na YouTube nic nenasvědčuje tomu, že to „tupá 3rd střílečka“ nebude.

Yojimbo

26. 6. 2011, 11:59:54
reply

Madfingers Game moc fandim a doufám, že ta hra bude mít úspěch, protože pokud jo, tak by to zase mohlo změnit trh mobilních her a trochu ho přiblížit i těm „klasičtějším“ hrám, než jen casual zábavě na několik minut.

Muthor

26. 6. 2011, 0:44:14
reply

Božínku, nemohli byste prosím trochu ucelit formátování (dvojté mezery, atd) a čářky? Je to pěkné interview, ale zabíjíte to formou. Nechci být za hnidopicha, ale bije to do očí. Díky:)

Zheiko

22. 6. 2011, 10:55:34
reply

HoMaM IV a vyse? no proboha, vzdyt posledni dobrej dil byla IIIka, vse co vyslo potom stalo za starou backoru, a po V. dile jsem uz ani dalsi nezkousel

CrackonoS

21. 6. 2011, 18:50:11
reply

Ani jsem necekal, ze by za jednou z mych nejoblibenejsich her na iP mohli byt kluci od nas :-). Samurai se jim vazne povedl a SG nevypada take spatne, ale na styl fps moc nejsem. Kez by uz nekdo konecne vytvoril hru ve stylu Heroes Might and Magic (mam na mysli vyssi serie IV a vyse). PalmHeroes nejsou spatni, ale HOMAM v grafickem kabatku Samuraie nebo ShadowGun, to by bylo opravdove peklo :-D

PS: Pokud jste s kluky od MadFingers v kontaktu, zkuste jim to nadhodit :-) zajimalo by me, co oni na to.